Hello

Hejsan all ni!
Som ni märkt har uppdatering på min sida inte varit bra alls, men idag kände jag att jag inte orkade stressa för att jag skulle blogga. Jag har varit hemma hos en tjej i min klass igår och idag, med massor av goa människor. Vi var nio tjejor som inte sov förrän halv 4 inatt, typiskt oss att vara vakna vid nio idag, haha.
Idag har vi bakat ihjäl oss, typ över 100 bullar, så ja, hoppas ni fattar varför det inte varit bra uppdatering... ;) Ska snart hem (är hos Johanna för att de hämtade oss hos Frida), och då ska jag äta och sedan upp till stallet. Rasmus har vila, så det är bara till att göra stallet för mig idag.
Vet att Irma uppskattar att många brydde sig, tack för att ni finns för henne. Nu vet ni vad som har hänt, och framtiden för de är fortfarande oklar eller vad man ska säga...

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0