Hoppning

Hoppning var både bra och dålig,trots att jag var påväg av.

Vi hade banhoppning,det gick rätt så bra. Tog inte nöjd med min sitsa alls. I varje hinder så kändes det som om han skulle stanna,jag tvekade även mycket. Vi hoppade från 30-60. Det var jag som bad honom sänka ett till 30. 
Så hoppade vi en bana med fem hinder. Dem första var en en kombenation med en bom innan och efter.
Det är ett galoppsprång emellan bommen och hindret.
Det var på kombenationen jag var på väg av,då han tvekade lite på första och sedan gjorde ett jätte hopp så jag tappade stigbyglarna och han var så pigg och saktade inte av så jag fick hoppa det andra hindret utan stigbyglar och sedan flög han åt sidan av ngn anledning. Men det var på hindret efter kombenationen som jag bad honom sänka,han ville inte första haha. Men jag sa att jag ville ha ett lite lägre hinder. Men han höjde sen tillbaka.
Sista rundan gick bäst. Alla andra sa att den var finast också och det känder riktigt bra!
Solfari var rakad nu också,snygging verkligen!
Såhär såg han ut,fast tog av ländtäcken när vi började hoppa eftersom det var såpass varmt. Och så hade han inte tröjan då xd.
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0