Inget träns

Sofia hade solfaris träns i sin bil och hon var inte där när jag var där så jag kunde inte komma ut och galoppera,sen hade han som hyr uteförådet låst och tagit nyckeln så jag kom inte in där. Och där finns galopp sadeln och massa annat. Så istället blev det lite galopp i ridhuset i grimma. Man kan väll snacka om överpigg ponny? I en sväng var jag tillomed påväg av xd.  Men han skötte sig fint och det finns ju ingetnting mer att skriva om det? ;)
Sedan så mös vi massor när han var lös i ridhuset,jag hoppade och klättrade runt lite på hans rygg och satte mig på knä,ställde mig även upp väldigt försiktigt för att se att jag inte var för tung eller så man han stod där lungt helt avslappnad och brydde sig inte alls om att jag höll på att klättra runt som att han vore en leksak. Jag filmade men såklart stod vi för nära kameran så man ser inte mig,då är det ju ingen vits?
Stod och mös massor med spaenir idag,jag borstade även honom ett tag ute i hagen :)
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0