Jag vill med! ;)

När jag sitter och läser hästtidningar, mest "ridsport" som jag prenumererar på, så får man sån längtan att tävla, speciellt de högre klasserna. Det står om tjejer och killar i min ålder som rider SM, jättehöga klasser. Jag vill med! Jag hoppas verkligen att jag och Rasmus kommer en bra bit på vägen till drömmarna. SM är ju att hoppas på för mycket, men kanske lite högre klasser iallafall. Vi har tagit det väldigt lugnt, vilket jag tycker är bra. Jag ska inte pressa eller bli pressad förrän jag känner honom ordentligt. Men denna säsongen så ska vi nog komma ut lite högre, starta L:B, kanske nu i vår. Eller ja, vi ska göra det om det inte är så att man inte får starta L:B när man är i Bohus Cuppen, eftersom man då blir uppklassad om man blir placerad. Dock säger vissa att det bara är så att man inte får vara placerad i L:B när man anmäler sig, men kan tävla högre under Bohus Cuppen. Men jag får kolla upp det, någon som vet? Men det ska verkligen bli jätteroligt att komma ut på tävlingsbanorna lite mer, vi får se hur långt det räcker, men förhoppningsvis går det bra för oss. ;)
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0