Jag vill tävla NU

Är fruktansvärt taggad på tävling nu, längtar till de riktiga tävlingarna längre fram. Älskar känslan innan och under tävling. Spänningen i luften och massvis av nervösa tävlande som väntar på sin start. Lättnaden eller besvikelsen efteråt, känslan att lyckas eller tvätemot.
Vill tävla nu! Och det gjorde ju inte saken bättre att jag testade min kavaj och tog fram ett tävlingsset som nog ska användas på tävlingsbanorna framöver. Gaah!
Min kavaj, en Catago som är köpt förra året. Det är bra passform på den, dock blir den lite som en klänning när man sätter på sig en väst över, haha.
Ett av tävlingsseten, vill också använda Scapat och det blåa schabraket, som är likadant som det över. Hoppas att det blir en lyckad tävlingssäsong, för jag längtar så mycket! :D
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0