Klättring

Hejsan,nu är jag hemma från en låång tur i skogen!
Började dagen med försovning (förvånade?) så jag fick tio minuter på att göra mig klar och gå ner till vägen utanför mamma,men jag han! 
Sedan åkte vi till stallet,packa i ordning allt,in i transporten. Sadlade ludde,garri och solen. In med Garri och Ludde i sofias transport. Solfari fick åka med Prinsessa i Annas transport. Sedan åkte vi till västerlanda,parkerade och så mötte vi upp Linda. Vi gjorde klart alla hästar och hoppade upp,sofia gick dock med Ludde. Solfari var jätte taggat i början och jag fick hålla in honom väldigt mycket i början,fick dra in huvudet emot mig i början av backen för såfort jag lättade lite på tyglarna så sprang han iväg.
Men det blev en tur på 2,5 timma. Med lite fotografering osv. Jag var klumpig och glömde kameran i bilen så jag fick inga kort men jag fick kopiera sofias kort. Det var riktigt härligt att komma it i skogen! Det tyckte solfari också,fick med öronen framåt hela turen.

Observera den snygga outfiten,svart schabrak med silver kant,mörkblåa ridbyxor,blått skritttäcke,sofias jacka...ja det går väll?
Jag är biff i min väst och sofias jacka haha! Solens öron förstörde hela bilden..
Anna och prinsessa :)
HAHAHAAHAHAHHAHAHAHA
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Nu är dagens blogg vinnarna uppe på bloggen. Kollar om du vann :D



http://semlanofc.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-vinnare.html#comment

2012-03-17 @ 17:10:26
URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0