Läsarna gör bloggen

Något som många bloggläsare inte tänker på är att det är ni som gör bloggen. Även om man själv har blogg tänker man inte på det som läsare,det är bloggaren som gör det.
Bloggen tar ju ändå en massa tid. Att sitta och pressa ut tidsinställda inlägg på kvällarna kan vara riktigt surt. Men jag gör det för att jag vill att ni ska ha någonting att läsa. Och vill inte tappa alla fina läsare!
Som bloggläsare och bloggare tycker jag inte att det ska vara ´ge och ta´. Liksom att bloggaren ger massor och läsarna tar. Läsarna måste ju också vara angagerade i bloggen,vad annars bloggar man för. En vit ruta?

Det är något jag tycker alla bloggläsare ska ta åt sig,att alla bloggar ni läser har bloggare som lägger väldigt väldigt mycket tid för att skriva inlägg.


/Lisa

Kommentarer
Postat av: Ryttarskvaller- En snäll skvallerblogg

2012-03-05 @ 21:14:35
URL: http://ryttarskvaaller.blogg.se/
Postat av: Ryttarskvaller- En snäll skvallerblogg

Hej! Vi har startat en skvaller blogg för några dagar sen! De skulle va kul ifall du ville skicka in, failbilder, skvaller, tips, videor/bilder outfits, m.m och du får en länk! :D



Ha de bra! //Ryttarskvaaller

2012-03-05 @ 21:14:38
URL: http://ryttarskvaaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0