Mera svar :D


http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=576293&inriktning=&typ=3

är de sp

Nej det är det inte. :)


får du inte ta han på foder då som med solen?
Spaenir behöver ngn som kan lägga 110% av tiden på just honom. Han vill utbildas,sen tror jag inte sofia vill att jag tar båda på foder. Hur mycket jag än vill det. :)
du sa de var ok man fråga. förlåt om de blev jobbigt
Ja jag sa att ni fick fråga hur mycket ni ville och det får ni :)

mamma har sagt att vi ska köpa islänning. vill ha en svart som sp :D
Du ska ju inte gå på utseéndet.

Oj.. Förstår du är fest vid honom. vad skulle hända om de kom någon & titta på honom? skulle du visa honom å sånt då? hoppas han inte får åka & hoppas du får rida han snart :D
Detta är en ponny som man bara kan älska,få honom och lita på dig och du har en vän för livet!
Om någon kom och titta på honom skulle jag självklart vara med och visa honom,liksom det är jag som har tränat honom nu det sista. Vill veta så att han hamnar i bra händer. 
:D

Du gör ett fint jobb Lisa!
Tack så jätte mycket,ni anar inte hur glad jag blir av att få höra sånt!:D


Världens finaste,älskar dig!♥

/Lisa




Kommentarer
Postat av: Hanna

hoppas ändå att han inte blir såld / får åka, läääääääängtar till dina inridningsinlägg :D

2012-03-09 @ 21:12:35
Postat av: stina

fast jagvill ha en svart..

men vill du visa han? är inte de jobbigt? jag hade inte velat visa en häst jag ville ha för någon annan människa som ska ta hästen ifrån mig...

2012-03-09 @ 21:46:31
Postat av: anna

vad har hänt sp? asså innan han kom til er

2012-03-10 @ 17:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0