Miljöträning

Idga fick jag sällskap i stallet,av min lillebror. När jag stod i hallen och skulle precis gå till bussen så ville mats (min morbror) att jag skulle passa alex,han var tungen att åka till Göteborg och köpa medecin för han opererades igår.
Så jag tog med mig alex och fick både film,foton,och fota. Blev massor utan bilder.
Vi möljötränade spaenir,och sp är är så trygg med alex fast dem inte alls träffats så mycket så det var ju bra.
Övade mycket med presenning. Den tyckte han var helt okej att gå på och jag kunde ruska på den när han stod på,men när det kom till att den skulle ligga som en boll under magen var det inte lika bekvämt. Inte häller att ha den på sig. Men han skätte sig riktigt fint.
Att gå med presseningen var inte någon favorit. Han bara slängde sig,gick snett. Så det skippade vi efter två försök. vill ju inte pressa honom. Men jag är riktigt nöjd över min prins idag,fick en pressening över honom och det hade jag inte ens tänkt tanken på!
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra där!

2012-03-16 @ 00:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0