Morning

Gooodmorgon! :D
Vi har studiedag idag, så vi är lediga, hur skönt? Är ensam hemma just nu, pappa jobbar och resten av familjen är i fjällen, haha, kunde inte följa med, med tanke på pållen... Men trivs bra här hemma om man säger så! ;) Ska cykla till Irma lite senare och vidare upp till stallet, men jag tror jag mellanlandar hos Irma.
En sak jag nog ska säga är att dressyrsadeln jag har nedanför och på dressyrbilderna är lånad, just för denna gången. Den passar på honom men Johanna har den till hennes ungponny Zazza. :)
På denna helgen har jag nog över 300 bilder till. Men det märks ju lite att det har kommit nya, fina bilder in i bloggen?!

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0