Ny designe på G

Jag sitter och grejar lite med en ny desige. Dock kommer den inte upp en,för att på lördag nästa vecka ska mamma följa med mig ut i stallet och fota mig och solfari (det kanske jag redan har skrivit?) så har vi bilder till header,amanda och irma tog ju säker massor utav fina bilder idag också.

Imorgon så ska jag med Anna till hennes medryttarhäst Montana,åå va längesedan jag träffade henne nu! Jag ska fota dem två,åå va kul! Sen på kvällen ska jag ut till solfari med pappa och ska rida eller markhantera,får se om det är någon i ridhuset eller inte. Spaenir kanske jag bara longerar lite snabbt.
Finis


/Lisa

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken söt häst!:)

2012-03-03 @ 09:38:26
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0