Pannband och träns

Även fast jag aldrig köper,för när jag kollar på pannband finns det inte i brunt läder....men jag brukar smått drömma mig bort lite
Swarovski Pannband är något jag kommer att köpa snart,kommer säkert samla på mig några stycken...frågan i vilken färg jag ska beställa först. När jag får pengar då ;) Guld eller svart blir det nog först,stilrent och fungerar till allt.

Träns är också något som jag vill köpa,nu har han ju ett brunt som jag har skrivit och jag vill ha ett svart,håller mig fortfarande på detta

Men detta är också snyggt,om man byter ut nosgrimman

Jag sitter hela tiden och skriver detta ska jag köpa,detta vill jag ha men jag köper det aldrig för det kommer massa annat onödigt ivägen :(
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.flyingehastsport.se/index.php?route=product/category&path=54_58

2012-03-13 @ 17:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0