Påskhoppning och allmänt babbel

Vet att det snart är påskhoppning på KRS, klubben jag tävlar för. Åh, vill dit! Ska absolut anmäla mig. Det är på långfredagen, på lovet, så jag hoppas verkligen att jag inte är iväg. Dock vet jag inte vad för höjder man kan hoppa, för det stod inte på hemsidan. Men om ingen här vet får jag kolla upp det när jag anmäler mig.
Memorerar banan till dressyren (LC) hela tiden nu känns det som! Jag sitter på lektioner och bussen m.m och upprepar programmet. Även om jag kan det måste jag liksom försäkra mig miljoner gånger om att jag verkligen kan det. För det värsta jag vet är att glömma banan, får verkligen panik! Samma med hoppning, måste upprepa banan 84857468534 ggr innan jag rider den, det även om jag kan den efter 2 genomgångar! Haha, blir så trött på mig själv ibland... ;)
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0