Putsa putsa allting i läder

Nu är jag hemma efter ett tag i stallet,jag kan säga att det var riktigt skönt där idag. Trots kylan,och snön :(.
Jag började med att mocka luddes box jag ♥ mocka i halm. Men jagt gjorde så gott jag kunde och det blev bra efter en halvtimmas mockande,så kollade jag så att han hade mat,så dog jag in honom. Han bara sprang i hagen,så jag tog in honom. Han flög på maten,hungrig häst?
Sedan så packade jag hö,så såg jag att ingen hade gett lösdriften mat? Så jag gav dem lite extra middag. Mockade lösdriften och sedan satte jag igång och putsade. Båda hans sadlar,grimma och träns.
Tog in spaenir sedan också. Det var massa i ridhuset så jag gick en promenad och joggade han lite,dock tror jag att jag fick mer motion än honom,hehe. Trodde jag skulle dö med en gång typ. Han töltade på fins,lite snabt för min del bara.
Rättade till allas täcken,kratsade luddes,garris och solfari hovar. Bytte om och så fick jag åka med Sussane hem.

Min bebes (dator) kom tillbaka från lagningen idag också :D :D


/Lisa

Kommentarer
Postat av: Stina

Varför rider du inte sp? han är ju gammal? :S

2012-03-08 @ 21:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0