Skola suck

Usch,just n u hade jag velat ligga och sovaa i min varma säng. Men måste till skolan och nu har jag precis gjort mig klar,ska bara äta lite.
Sedan efter skolan så åker jag ut till stallet och rider solfari,spaenir vilar idag. Har hållt på med honom flera dagar i rad nu och jag märker att han börjar bli väldigt trött. Kanske tar in honom och borstar av honom bara. Det beror ju på lite hur mycket tid allting tar också. Jag ska nog köra lite bomarbete men solfari om det inte är någon i ridhuset,eftersom han har gått så mycket dressyr nu med sofia.

Min kamera laddare ligger uppe hos pappa och jag har inte hunnit föra över bilder från igår så för bli en bildrepris,men solen är ju söt på bilden iallafall ;)
/Lisa

Kommentarer
Postat av: vira

mysig vinterpäls och verkligen söt bild :)

2012-03-07 @ 10:53:41
URL: http://viras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0