Sluta på teamchevall...

Jag vet inte riktigt om jag vill sluta här på teamchevall? Jag trivs jätte bra här,och att ha amanda och irma som bloggpartners,och alla superfina läsare. Men kanske att gå över till en blogg själv. Och fortsätta att driva en blogg fast själv. Innan ville jag ju inte det,eftersom det blev så lite uppdatering när jag åkte till stallet direkt efter skolan. Men det känns som att allt är mycket lättare att hålla koll på. Kommentarer,så att man inte kraschar i inlägg. Att jag skriver ett och sedan två minuter senare så skriver amanda och irma ett,eller tvärt om.
Men jag vet inte riktigt. Det känns ju bra här. Har liksom beslutsångest,vad tycker ni läsare?

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Julia

Nej sluta inte!

2012-03-12 @ 07:46:31
Postat av: Hanna

lisa stanna!!!

2012-03-12 @ 08:37:56
Postat av: ida carlsbogård

stanna kvar! :)

2012-03-12 @ 09:03:08
URL: http://idacarlsboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0