Småbloggar bör lyftas fram

Jag är lite trött på att vi med mindra bloggar bara flyter runt i mängden. Alla skvallerbloggar handlar om större bloggar och oftast saker man redan vet. Jag själv tycker det är mycket mer intressant att för höre lite saker om bloggar som man inte vet vilka det är. Nu säger jag inte att alla småbloggar ska upp på skvallerbloggarna,men iallafall att vi visas. 
Liksom,jag bryr mig inte om Linn ollson har glömt att stoppa in stropparn? Eller att hon har stygbygeln långt in? Eller att dressyrmupparna har ny designe? Jag vill hellre se bloggar som jag inte vet vilka det är,att dem har ny designe,att dem får hem en ny häst eller ponny. Ni förstår vad jag menar. Tänk vad många mindre bloggar det finns som totalt klassar ut dem större bloggarna!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0