Testa olika saker

Hejsan
Har precis varit på handbollsmatch. Jag spelade ju såklart inte, utan min bror spelar handboll så jag hängde på och tittade. Det ser verkligen roligt ut! Haha, skulle jag inte haft hästar som det bästa hade jag nog testat handboll. Tycker det ser så himla kul ut, man får vara lite fighter! ;)
Jag har gått i ganska många "sporter" innan jag fastnade för ridning och så. Först så har jag ju gått i gympa, som de flesta nog har gjort, sedan simmade jag också, och ett tag spelade jag utomhus bandy. Haha, jag vet inte varför jag egentligen gjorde det, men tyckte väl att det var roligt eller nåt. Sedan så har jag ju spelat fotboll, vilket jag gjorde ganska länge, men tillslut tvingades jag ju välja mellan hästar och fotboll, då häst-intresset växte hela tiden, och då valde jag hästarna.
Jag har också gått i kör, men där slutade jag efter inte så lång tid. Och sist men inte minst så är det ju ridningen som är bäst, helt klart!
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0