Utvärdering om idag

Hejsan!
Ska berätta lite om ridningen.
På framridningen kändes han väldigt bra i formen, kändes bättre än vad det brukar. Inne på banan blev han dock mer spänd, han tyckte inte om att vara själv och staketerna var ju också lite småläskiga, hehe. Så där tappade vi hela formen, gick kanske i form någon gång men inte ofta. Men jag kom runt banan med livet och äran i behåll så ganska nöjd är jag allt! ;) Fick tillslut 58,5, ( :D ) vilket jag nöjd med då det är premiär för mig och Rasmus inte har gjort detta på ca 6 år.
Mycket av det domaren skrev handlade om formen, det var lite mer kommentarer om formen än vad jag hade trott då det bara är en L:C och jag trodde inte att formen bedömdes så pass mycket. Klart att det är ett +, men det är ju trots allt en låg nivå. Fick också många bra saker att ta med mig in i framtiden, så vi kan bli ännu bättre. Tänkte också dela med mig av den sista kommentaren om helheten för dagen.
Härlig ponny med mycket utstrålning och tre luftiga fina gångarter! Mycket goda förutsättningar för att bli riktigt fin men för dagen inte helt eftergiven i sidorna och blir hög i formen. Du rider mjukt och prydligt men jobba med böjda linjer mer för att förbättra formen. Lycka till!



















Underbara gosi killen idag ♥



Jag idag, höhö, bjuder.
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Julia

Fina ni är :)

2012-03-18 @ 20:15:07
Postat av: Louisa

SÖÖÖTAAAAAAA <3

2012-03-18 @ 20:52:33
URL: http://hastbloggiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0